sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczne gadżety bez czekolady

Święta się zbliżają w błyskawicznym tempie i dlatego też postanowiłam przygotować kilka gadżetów. Wykonałam kartki świąteczne, które po prostu uwielbiam rozdawać lub wysyłać. Oto jak to zrobiłam:
 
Potrzebne elementy:

  • dziurkacz- do wycięcia śnieżynek
  • cekiny
  • wstążka
  • klej Magic
  • kolorowe kartki z bloku technicznego A4, dzielone na pół (A5) i składane znów na pół
  • kartki białe do wycinania śnieżynek
  • wydrukowane i wycięte napisy: "Wesołych Świąt!" i życzenia do wnętrza kartki oraz taśma dwustronnie klejąca do ich przyklejenia (nie pozostawia żadnych śladów)
    Wszystkie pozostałe elementy przyklejam na klej. 

Oto krótka fotorelacja:






Zrobiłam także bombkę z cekinów:
Wykorzystałam cekiny, szpilki i kulkę styropianową z "wieszaczkiem". Muszę przyznać, że efekt strasznie mi się podoba i nie żałuję czasu poświęconego na wykonanie. Chciałam jednak podkreślić, że nie spodziewałam się wypadania już włożonych szpilek i cekinów. Następnym razem najpierw posmaruję klejem kulkę styropianową i potem będę przyczepiać cekiny.


Enjoy it :)


1 komentarz:

  1. Fantastyczne te kartki! ♥
    Szczególnie ta niebieska... ~! (^_~)

    OdpowiedzUsuń